Press "Enter" to skip to content

עורך דין תאונות דרכים – לעמוד על הזכויות

בשנים האחרונות תאונות הדרכים הפכו לצערנו לחלק לא קטן מחיי היום יום שלנו, שומעים עליהם בכל מקום אם זה בחדשות, באתרים באינטרנט וברדיו. כיום כמעט ואין אדם שלא עשה או לא חווה תאונות דרכים כזו או אחרת ונגרם נזק לרכוש או לגוף. כיום כל רכב שעולה לכביש נאלץ לעשות ביטוח חובה, והרוב גם משלים לביטוחים אחרים שעונים על הדרישה הנחוצה. אך עם זאת לפעמים חברות הביטוח לא ממהרות לשלם את הפיצויים ולא תמיד נכונות להעניק את הזכויות המגיעות לנו.  לכן לאחר תאונות דרכים שמעורב או לא מעורב צד ב' יש להתייעץ עם עורך דין לתאונות דרכים, יש לפנות למשרד שתמחה בתאונות דרכים ובעל וותק, ולתת לעורכי הדין שלו ללוות אותנו לאורך כל התהליך שיודע כארוך ומתיש, אחרת אם ננסה להוזיל עלויות וננסה להתמודד עם מערכת המשפט ומערך הביטוחים עלול לקרות מצב שלא נקבל את כל זכויותינו כחוק.
למידע נוסף על עורך דין תאונות דרכים לחץ כאן.

איך נתנהג לאחר תאונה –

תאונת דרכים היא חוויה לא נעימה ואף מבלבלת מאוד, היא קורת בשבריר שניה ומספיק רק רגע אחד של חוסר ריכוז להגיע לשם. לאחר תאונות דרכים במקרה ואן נזק ממשי לגוף יש לבצע כמה פעולות בסיסיות חשובות כגון : בקשה של פרטי הצד השני – אם יש עוד צד שמעורב בתאונה יש לבקש ממנו פרטי הרכב, מספר רכב, סוג רכב, פרטים של בעל הרכב ושם של סוכן הביטוח. לאחר מכן יש להתייעץ עם עורך דין לתאונות דרכים ולחלוק את פירטי התאונה ופרטיו של הצד השני.

 

להתאזר בסבלנות המתנה ארוכה –

לאחר שהתייעצנו  עם עורך דין לתאונות דרכים והבאנו לו את כל הפרטים הנחוצים, יש להמתין תהליך משפטי מסוג זה לוקח זמן ויש להתאזר בסבלנות ולהיות מוכנים לתת את שאר הפרטים הנחוצים לעורך דין על מנת לקבל את כל הזכויות המגיעות לנו מחברות הביטוח ומהצד השני. תהליך אישור הזכויות הינו תהליך ארוך ומוקף בבירוקרטיה לכן יש לבצע את מה שהעורך דין הגדיר ללא דופי, כל שוני עלול להיתקל במחסום של אי הבנה ודחיה של קבלת הזכויות.