Press "Enter" to skip to content

באילו מקרים יוכל עורך דין תאונות דרכים לסייע לי?

הייתם מעורבים בתאונת דרכים, ונגרמו לכם נזקי גוף? אתם רוצים לתבוע את חברת הביטוח כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לכם? כיצד עורך דין תאונות דרכים יסייע לכם להשיג את מבוקשכם, ומדוע לא כדאי לכם לעשות זאת בשיטת "עשה זאת בעצמך"? על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם.

מיהו עורך דין המתמחה בתאונות דרכים, ומדוע רצוי לפנות אליו?

עורך דין תאונות דרכים הוא איש מקצוע בעל השכלה משפטית, המתמחה בתחום של דיני נזיקין, ושיש לו ניסיון בייצוג נפגעים בנזקי גוף, בין היתר, על רקע תאונות דרכים. עורך דין העוסק בתחום זה מכיר היטב את החוק, יודע כיצד פועלות חברות הביטוח וכיצד להשיג את הפיצוי הנדרש באופן היעיל ביותר, ומבלי שתיגרם ללקוח עוגמת נפש נוספת לצד הפגיעה הפיזית עצמה, על רקע סירוב חברה הביטוח לשלם את הפיצויים הנידונים.

חברות הביטוח, יש לציין בהקשר זה, הן גוף כלכלי לכל דבר, ועל כן הן אינן ששות להוציא מכיסן כסף כאשר הן לא באמת חייבות לעשות זאת. לפיכך, הדרך אל קבלת הפיצוי המיוחל יכולה להיות רצופת מכשולים ומעייפת, וסיוע של עורך דין בעל ניסיון, שמכיר את המערכת וששולט בסעיפי החוק, יכול להיות סיבה גדולה לנחמה.

לפנות לעורך דין מיד לאחר תאונת הדרכים

התקופה שלאחר התאונה איננה פשוטה עבור נפגעי תאונות דרכים שגופם ניזוק, וההתאוששות יכולה להיות מאתגרת. קבלת הפיצויים בזמן וללא "סחבת" וסרבול מיותרים יכולה לסייע במידה רבה לתהליך ההחלמה והחזרה לשגרה, ועל כן רצוי לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים מיד אחרי התרחשות התאונה, מבלי להתמהמה. עורך דין העוסק בענף המשפטי של נזקי גוף יידע לתת את ההכוונה ההולמת ואת הליווי הראוי בדרך אל השגת התוצאות המיוחלות.