Press "Enter" to skip to content

מידע חשוב מפי עו”ד תעבורה

נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא עבירה חמורה מאד בישראל וההשלכות עלולות להיות קשות. אם נהג נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, ולו הזעירה ביותר, רישיונו עלול להישלל במקום ויתכן שיצטרפו לכך קנסות נוספים. אם נשלל הרישיון עקב נהיגה תחת השפעת אלכוהול, ייתכן שתוכל לערער על ההחלטה. עם זאת, חשוב להבין שתהליך זה יכול להיות קשה וידרוש הערכה יסודית של המקרה שלך. כמו כן, חשוב לציין כי גם אם תצליח לערער על ההחלטה, עדיין ייתכנו עונשים נוספים שיוטלו על ידי בית המשפט.

איך עו”ד תעבורה יכול לעזור לערער על החלטת המשטרה

עו”ד תעבורה יכולים לסייע לך לערער על החלטת המשטרה על ידיד כך שיש להם ניסיון והכרה עם עולם התעבורה ודיני התעבורה. כמו שבמקרים בהם חלילה אדם מואשם ברצח או גניבה, יש עורכי דין פליליים שיכולים לעזור ולנהל את הדין, ובכך להקל את העונש, כך גם עו”ד תעבורה. הם יכולים לספק ייעוץ משפטי והכוונה כיצד לערער על התיק, לייצג בבית המשפט ולעבוד עם תובעים כדי להשיג תוצאה הוגנת ומרוככת יותר.

עם המומחיות והידע שלהם בחוקי התעבורה, הם יכולים לעזור להפחית קנסות או אפילו לבטל את כל האישום. לא רק שעו”ד תעבורה יכולים לעבוד עם הציבור, אלא שהם יכולים גם לעבוד עבור סוכנויות ממשלתיות מקומיות ומדינתיות כדי לחקור ולהעמיד לדין הפרות שונות.

הכי חשוב הוא להבין שצריך למדוד את חומרת המעשה. אם נהגת תחת השפעה של כוס בירה ששתית לפני שעה וחצי בחתונה, והחומר כבר אינו משפיע על ערנותך, אך בבדיקת המשטרה נמצאת “תחת השפעת אלכוהול” יתכן שבעזרת עריכת הדין תוכל להקל את עונשך. אך אם בחרת לשתות בקבוק ויסקי שלם, ואחרי חצי שעה עלית לכביש ונסעת בצורה לא אחראית, הסיכוי שיוכלו להקל בעונשך קטן מאד.