Press "Enter" to skip to content

עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה הוא עורך דין שהתמחה בתחום הקשור בתעבורה. עורך הדין יכול לטפל במקרים שונים והמשותף לכל אותם המקרים הוא ההשפעה שלו על התיק ועל הנהג. במדינת ישראל רישיון הנהיגה הוא לא זכות אלא לרוב הכרח ולכן מי שנתפס מבצע עבירה יכול לפנות אל עורך דין שיעזור לו להקל על המקרה שלו.

עבירות מהירות

עבירות של מהירות הן עבירות שיש לבחון אותן לעומק. אם לא מדובר בעבירה שאין בה כל ספק ינסה עורך הדין לבחון מה קרה בפועל ואם מתגלה כי בוצעה עבירה יבחן עורך הדין כיצד להקל את העונש של הנהג.

עבירות נהיגה בשכרות

עבירות של נהיגה בשכרות יכולות להיות עבירות חמורות מאד אם לא מתייחסים אליהן כראוי. התפקיד של עורך דין תעבורה הוא לבחון כל מקרה לגופו, לבדוק אם יש לנהג עבירות קודמות, כיצד נעשתה הבדיקה של הנהג ועוד. בהתאם לכל הנתונים יקבע עורך הדין כיצד לגשת אל התיק ולהקל את העונש של הנהג או אפילו להסיר אותו לחלוטין.

תאונות דרכים

עורך דין תעבורה יכול לטפל בכל מה שקשור לתאונות דרכים. בין אם אתם הנהג הפוגע או הנפגע, אתם תצטרכו כנראה עורך דין שיוכל לעזור לכם בטיפול ראוי במקרה שלכם. כיוון שישנן תאונות מסוגים שונים וכל תאונה קורית מסיבה אחרת יש לברר כי לעורך הדין יש ניסיון במקרים שדומים לאלו שלכם.

ייצוג מול המרב"ד

המרב"ד הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. נהגים שמתבקשים להגיע אל המכון יכולים להתייעץ עם עורך דין תעבורה כדי שיכין אותם נכון לוועדה ויעזור להם לקבל את רישיון הנהיגה לו הם מייחלים (או ימנע שלילה של הרישיון).

cipro uses cipro without prescription
doxycycline for acne dairy doxycycline dosage gum disease generic doxycycline
brand zoloft online is generic zoloft gluten free Sertraline without prescription