Press "Enter" to skip to content

גישור לגירושין – בחירת מגשר שמתאים לכם

זוגות שעומדים להתגרש צריכים לחשוב לא רק על הקושי העכשווי שלהם אלא על התהליך שהם עומדים לעבור במסגרת הגירושין. ההליך יכול להיות קשה וכואב והוא יכול להתבצע בקלות ובמהירות בעזרת מגשר גירושין כל עוד בוחרים את המגשר הנכון לבצע את התהליך יחד איתו.

בחינת הנוחות שלכם מול המגשר

גישור לגירושין הוא הליך פרידה לכל דבר והוא שונה מהליך הפרידה בבית המשפט. המגשר משוחח עם שני הצדדים שנפרדים (כשלרוב הוא עושה זאת בנוכחות הצד השני ורק במקרים מעטים שהוא רואה צורך בכך הוא משוחח עם צד אחד ללא הצד השני ורק בעת הסכמה לכך) ומגשר בין הרצונות של השניים. כיוון שכך התקשורת חשובה מאד ויש לבחור מגשר שנוח לשוחח איתו ולהיפתח לפניו.

ניסיון העבר של המגשר בתחום

הניסיון של המגשר יכול להשפיע על היכולות שלו, על התפיסה הכללית שלו ועל ההצלחה של הליך הגירושין שלכם. גישור לגירושין הוא הליך עדיף על סכסוך בבית משפט אבל חשוב מאד שתדעו לבחור את המגשר הנכון ביותר ששני הצדדים מסכימים עליו וכזה שיש לו ניסיון קודם להביא איתו.

עלויות

ברגע שאתם מחליטים לעשות הליך של גישור לגירושין אתם יכולים לברר מול אלו עלויות כלכליות אתם עומדים. ההליך צריך להיות זול יותר ממריבה בבית המשפט ועדיין, אתם תרצו לדעת מהי המסגרת הכלכלית שלכם. לא כל הזוגות שנפרדים חושבים על ההשפעה הכלכלית של הפרידה או חמור יותר, מה ההשפעה של פרידה בבית משפט כשכל צד לוקח לעצמו עורך דין מטעמו, אך צעד שכזה יכול להיות יקר מאד. לכן, אפשר לברר כמה עומד לעלות לכם התהליך לפני שאתם בוחרים מגשר.

Stopping prozac after 3 months 5ht2 fluoxetine 20 mg price mania prozac 10 mg prozac taken 14 days for pms buy prozac liquid no prescription prozac 75 mg. fucidin reviews
generic valtrex online the pill. What is used for besides herpes and tanning beds
prednisone online bestellen prednisolone acetate cost order Deltasone