Press "Enter" to skip to content

הסכם גירושין – בחירת בעל המקצוע הנכון

הליך גירושין מסתיים בסופו של דבר במסמך של הסכם גירושין. ההסכם משמעותי ביותר לכל החיים לאחר פירוק הזוגיות והוא יכול להשפיע על בני הזוג ועל ילדיהם. לכן, חשוב מאד לשים לב לבחירה נכונה של בעל המקצוע שאמור לבצע את ההסכם עליו יחתמו שני הצדדים.

בחנו מה הניסיון של בעל המקצוע

בעל מקצוע אשר מבצע הסכם גירושין הוא עורך דין המתמחה בדיני משפחה. עורך הדין יכול להיות גם מגשר ואז הוא יכין את החוזה בהתאם לכל מה שנאמר בשיחות השונות של שני הצדדים מולו ובכל מקרה ההסכם בעל מומלץ מאד לבחון מה הניסיון של בעל המקצוע אשר מבצע אותו.

בדקו כי הוא משרת אתכם על הצד הטוב ביותר

בעל המקצוע אשר מכין הסכם גירושין צריך לבצע אותו מתוך הסכמות של שני הצדדים. לכן, חשוב כבר בשיחה הראשונית איתו לבחון את ההקשבה שלו, את המקצועיות ולבדוק כי הוא יכול לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. בעל המקצוע בתחום צריך להביא איתו לא רק ניסיון אלא לתת לכם תחושה טובה ולהבטיח שהוא יבצע את ההסכם על הצד הטוב ביותר במסגרת הבנות עם הצד השני.

גם לאחר יצירת ההסכם מומלץ לקרוא אותו

נכון להגיד כי בעל המקצוע אשר מכין הסכם גירושין צריך לקרוא אותו ולאשר לכם לחתום עליו, אך חשוב שגם אתם תקראו אותו. חשוב מאד שאתם תבינו על מה אתם חותמים ושתרגישו בנוח עם ההסכם. אם אתם לא בטוחים בהסכם או אם אתם רוצים לקבל הבהרות על דברים מסוימים בו, אתם צריכים פשוט לפנות אל בעל המקצוע (עורך דין או מגשר) ולבקש ממנו שיסביר לכם כל סעיף שקשור בהסכם.