Press "Enter" to skip to content

גישור לגירושין – מגשר מומחה

גישור לגירושין

אחרי תקופה ארוכה שבה אתם לא באמת מצליחים להסתדר ולא מצליחים להחיות את הזוגיות שלכם החלטתם להתגרש? אם כך, כדאי שתדעו שאתם יכולים לעשות את זה בצורה קלה ונוחה יותר. לא תמיד גירושין צריכים להגיע לבית המשפט ולא תמיד זה חייב להיות הליך שלוקח מאיתנו את כל האנרגיות הטובות שלנו. האפשרות של גישור לגירושין צריכה לעניין אתכם כי זה לא במקרה שהרבה מאוד זוגות בוחרים לעשות את זה.

יתרונות הגישור

כשמדברים על הליך כמו גישור לגירושין מגלים שלמעשה יש לו הרבה יתרונות, והראשון שבהם זה האופן שבו מפרקים את המשפחה. כלומר, בעוד שבהליך גירושין רגיל כל אחד מהצדדים רוצה לצאת מנצח ולקבל כמה שיותר, הרי שבהליך של גישור לגירושין המטרה היא לעשות את הדברים בצורה שווה. אין צד שייצא מרוצה יותר מהשני כי כל העניין הוא למצוא את עמק השווה בכל נושא שעולה לגבי הגירושין.

החיסכון בתהליך

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לשקול את האופציה של גישור לגירושין זו העובדה שלמעשה במסגרת הליך כזה ניתן לחסוך לא מעט. החיסכון במסגרת הליך כמו גישור לגירושין בא לידי ביטוי לא רק בכסף, אלא גם בזמן ובעגמת הנפש. זו לא באמת חובה להגיע למצב שאנחנו לא יכולים יותר לראות את האדם שחלקנו איתו כל כך הרבה וזה לא באמת הכרחי שכל אחד מהצדדים יוציא מעצמו את הרע ביותר.

מגשר מומחה

מה שאתם כן צריכים לדעת על גישור לגירושין, זה שעדיף לעשות את זה עם המומחים בתחום. יש משמעות לשאלה אל מי תיפנו כדי לבצע את התהליך הזה והצלחת התהליך, ולכן בהחלט כדאי לכם לפנות רק אל מגשר שיש לו כמה שיותר ניסיון בתחום.