Press "Enter" to skip to content

עורך דין דיני עבודה


עורך דין דיני עבודה

אחת הטענות הנפוצות ביותר בתחום המשפטים הן טענות בתחום דיני העבודה. דיני העבודה הם מורכבים ומסועפים והמטרה שלהם היא להבטיח את זכויות העובדים כולל דאגה לכך שמשכורתם תעבור בזמן, שהעובדים יקבלו את מלוא ימי החופשה המגיעות להם ולמעשה המטרה היא לשמור על הזכויות השונות כדי שהעובדים לא ינוצלו במהלך העבודה. ישנם מקרים שונים של סכסוכים או אי הסכמות בין עובדים ומעסיקים ולשם כך יכול כל עובד או עובד לשעבר לקחת לצידו עורך דין דיני עבודה שיעזור לו לשמור על זכויותיו.


עורך דין דיני עבודה – התמחות

ההתמחות של עורך דין דיני עבודה היא בדיני העבודה כולם. החל מהכרה של זכויות העובד לימי חופשה או מחלה, הוכחת הלנת שכר ועוד, עורך הדין נמצא לצידו של העובד ושומר על כך שיקבל את הזכויות שלו גם אם אלו עוד לא ניתנו לו עד לרגע שהעובד פנה אליו.


רגישות

עורך דין דיני עבודה יכול להיתקל במקרים שונים של הפרת זכויות העובד. חלק מההפרות יכולות להיות אי נעימויות כמו למשל פגיעה במתן ימי החופשה של העובד וחלקן יכולות להיות הפרות חמורות כמו הטרדה מינית וחוסר טיפול בה מצד המעסיק. כאשר עובד או עובד לשעבר במקום עבודה פונה אל עורך דין דיני עבודה הוא מצפה למצוא מולו עורך דין רגיש דיו שיטפל בו במקצועיות.


מקצועיות

על מנת למצוא את עורך הדין המתאים לך ביותר, עלייך לחפש עורך דין המתמחה בתחום שיש לו עבר וניסיון בתחום. עורך הדין חייב להיות מקצועי מאד ולדעת בדיוק מהן זכויותייך ולהנחות אותך כיצד תוכל לקבל את מה שמגיע לך ממקום העבודה על פי חוק. עורך הדין ינחה את העובד בפעולות השונות שעליו לבצע כדי לקבל את שמגיע לו.