Press "Enter" to skip to content

עו"ד ביטוח לאומי

מדוע יש לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי?

המוסד לביטוח לאומי הוקם, בכדי שבמידה ואוכלוסיות מוחלשות יזדקקו לסיוע פיננסי כל שהוא כזה או אחר בשל סיבות ייחודיות – הן לא יהיו תלויות בעצמן בלבד לצורך הענין אלא יוכלו להסתייע בסיוע שהמדינה מספקת להם במקרים מיוחדים מן הסוג הזה. יש לציין את העובדה כי כיום הביטוח הלאומי הוא גורם הרווחה המרכזי של מדינת ישראל, אשר אמור לספק  תשלומים, קצבאות ופיצויים שונים עבור אזרחי ישראל. בין השאר הביטוח הלאומי נותן תשלומים לאנשים קשישים, לאנשים שעברו תאונות עבודה, לאנשים עם נכות קבועה, לנפגעי גזזת, וכיו"ב. יחד עם זאת, יש לא מעט מקרים כאלה ואחרים, אשר בהם מתעורר הצורך לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי. השאלה הנשאלת היא – מדוע זה קורה, ומה המשמעות של הפניה אליו הלכה למעשה בפועל?

הביטוח הלאומי לא הולך לקראתכם

לצערנו, יש יותר מידי מקרים שונים אשר בהם הביטוח הלאומי מנסה למשוך את אחריותו מתשלום עבור הפונה אליו. הוא מערים קשיים רבים בדרך, מטרטר את הפונה לשפע של וועדות רפואיות – ובינתיים מדובר על אנשים שנמצאים במצוקה פיזית, נפשית ופיננסית כאחד. כאן בדיוק נכנס עו"ד ביטוח לאומי לתמונה. עו"ד ביטוח לאומי הוא אדם אשר מכיר את הביטוח הלאומי היטב (לא פעם מדובר על אדם שאף נתן שירותים משפטיים לביטוח הלאומי בעברו), ולכן יוכל להדריך אתכם בנבכי התהליך, הוא גם יוכל להיות בא כוחכם, לייצג אתכם בוועדות השונות, להגיש תצהירים ומסמכים רשמיים – ובעצם לחסוך לכם לא מעט עיסוק ביורוקרטי בתהליך, בכדי שאתם תוכלו לקבל את הפיצויים אשר מגיעים לכם, מבלי שאתם צריכים לטרטר את עצמכם בכל פעם מחדש לביטוח הלאומי.

איך נקבע המחיר?

חשוב לגעת בנושא של קביעת המחיר עבור השירות של עו"ד ביטוח לאומי. לרוב, עו"ד ביטוח לאומי גובה את המחיר כעמלה קבועה, מסך הפיצויים או הקצבאות אשר הוא הצליח להשיג עבורכם מהביטוח הלאומי. כך, התשלום הוא תמיד יחסי, ואתם יכולים ליהנות מהתשלומים שמגיעים לכם, ולקבל גם שירות מעו"ד מקצועי.

Be First to Comment

כתיבת תגובה