Press "Enter" to skip to content

עורך דין תאונות דרכים

אם עברת תאונת דרכים יכול מאד להיות שאתה צריך עורך דין תאונות דרכים. אין זה משנה מי האחראי ליצירת התאונה, אם יש פגיעה פיזית או עבירה שיכולות להיות לה השלכות, אתה צריך ייעוץ מקצועי ואולי גם ליווי וחשוב מאד שתמצא את עורך הדין שמתאים לך ביותר.

חשיבות השיחה המקדימה עם עורך הדין

השיחה המקדימה עם עורך הדין חשובה מאד. כשאתה לוקח את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים אתה צריך לדעת שאתה בוחר לעצמך את עורך הדין הטוב ביותר לך. בפגישה הראשונה עלייך לבחון מה מציע לך עורך הדין, כיצד עובדת התקשורת שלך מולו ואיך אתה מרגיש לגבי זה שהוא ייצג אותך.

מה אתה צריך מעורך הדין שלך

אחת השאלות שכל מי שמחפש עורך דין תאונות דרכים צריך לשאול את עצמו היא מה הוא מחפש. ישנו הבדל בין עורך דין שנותן ייעוץ בלבד לבין עורך דין בעל ניסיון בייצוג בבתי משפט. יכול להיות שאתה עוד לא יודע מה בדיוק אתה מחפש ואז כדאי שתעמיק בשיחה עם עורך הדין ותברר איתו כיצד הוא רואה את המקרה שלך וכיצד הוא יוכל לעזור לך.

קבלת חוות דעת נוספת על עורך הדין

כל מי שפונה אל עורך דין צריך לדעת שהוא יכול לבחור לעצמו את בעל המקצוע שילווה אותו. עורך דין תאונות דרכים יכול להשפיע על תוצאות התהליך נגד מי שעבר עבירת תאונת דרכים. לכן, מי שחושב לקחת עו"ד יכול לחפש עליו חוות דעת גם אם הוא כבר נפגש איתו. כלומר, לאחר הפגישה הראשונית אין חובה ליצור התחייבות כלפיו ואפשר גם לבקש לקחת זמן כדי לבחון את ההתקשרות איתו.