Press "Enter" to skip to content

עורך דין פלילי בתל אביב

עורך דין פלילי בתל אביב מסייע לכם בעת החקירה

האם אתם חושבים כי האנשים היחידים אשר נחקרים במשטרה הם עבריינים כבדים כאלה ואחרים? אם כן, אז בהחלט כדאי שתחשבו שוב. משטרת ישראל נוטה לא פעם לעצור אנשים ולהגדירם כחשודים – וזאת למרות שהם היו חפים מפשע לצורך הענין. לחילופין, לעתים המשטרה תנסה לטעון כי בעצם ביצעתם מעשים חמורים במיוחד, והיא בעצם עושה הר מעכבר. על כן, מן הסתם חשוב מאד לפנות אל עורך דין פלילי בתל אביב בהקדם האפשרי, על מנת שתוכלו לשמור היטב על זכויותיכם.

מהן הזכויות שלכם?

חשוב מאד הבין, כי לפי הדין הפלילי בישראל – חשוד אינו נאשם, וכמאמר המשפט המפורסם – אדם הוא חף מפשע עד אשר הוכחה אשמתו. הדבר נכון גם לאנשים אשר נמצאים במעצר. עורך דין פלילי בתל אביב יוכל לדאוג שבמידה ואתם נמצאים במעצר-  אתם תובאו בידי שופט, ואם המשטרה לא תקיים נוהל זה, אזי היא תצטרך לספק הסברים למערכת החוק. כמו כן עורך דין פלילי בתל אביב, יוכל לשמור על זכויותיכם לכל אורך החקירה.

מה קורה בחקירה?

יש לזכור, כי לעתים קרובות בזמן החקירה המשטרתית, המשטרה תנסה לעשות הרבה מאד דברים, כדי להגיש נגדכם כתב אישום לבית המשפט (שכן המשטר הלא רוצה להצטייר כמי שמבצעת מעצרי שווא לאזרחים חפים מפשע). לכן, חשוב מאד לפנות אל עורך דין פלילי בתל אביב כדי שתוכלו לדעת שהזכויות שלכם נשמרות במהלך החקירה. עורך הדין יוודא שלא מופעלות נגדכם שיטות חקירה שאינן הוגנות, ושלא מנסים להוביל אתכם להפללה עצמית בדרכים שאינן תקינות.

הצלחה משמעותית בסגירת תיקים

יש להבין, שהפניה המוקדמת אל עורך דין פלילי בתל אביב, תוכל לסייע לכם רבות. למעשה, עיקר ההצלחה של עורכי הדין הפליליים כיום, הוא ביכולת שלהם למנוע הגשה של כתבי אישום לבתי המשפט. ברגע שתיק מגיע לבתי המשפט והחשוד הופך כבר לחזקה של נאשם שנגדו עומד התיק בבית המשפט – התהליך הוא שונה והרבה יותר מורכב, ולכן כדאי למנוע אותו בהקדם האפשרי.