Press "Enter" to skip to content

עורך דין נזקי גוף

פגיעה בגוף שלכם נגרמת לא פעם בשל רשלנות של גורם זה או אחר, וחשוב שתדעו כי אם אכן מדובר על רשלנות שכזו אתם וודאי זכאים לפיצוי כספי עבור הפגיעה שנפגעתם. לשם כך עליכם לפנות אל עורך דין נזקי גוף שיטפל עבורכם בסוגיה הזו הלכה למעשה.

בבחירת עורך דין נזקי גוף עלינו למצוא משרד המומחה בכך, בעל ניסיון, אמינות ומקצועיות. נפנה למשרד עורך דין נזקי גוף כאשר אנו מעוניינים לקבל פיצוי עבור נזק גופני שנגרם כתוצאה מרשלנות רפואית, תאונת דרכים, תאונת עבודה, תקיפה וכל פגיעה עקב רשלנות של העירייה או גוף אחר שגרם באופן ישיר או עקיף לפגיעה.

עורך דין נזקי גוף מומחה בתחום

עורך דין נזקי גוף מעבר להיותו מקצועי, צריך להיות בקיא בחוק ובפסיקות קודמות כדי לטפל בתביעה. בנוסף, עורך דין נזקי גוף צריך להכיר היטב את התיק ולהוכיח את מומחיותו במקרה של הנזק בבית המשפט בכל ההליך המשפטי ובפסיקה. מכיוון שתחום נזקי גוף הוא רחב יש לבדוק את ניסיונו של עורך דין נזקי גוף, לקבל המלצות עליו ולקבוע מראש את  שכר הטרחה אותו יגבה.

מהם נזקי גוף?

נזקי גוף הם פגיעות, חבלות, כוויות, נשיכות, פציעות, סיבוכים כתוצאה מרשלנות רפואית, פגיעה פיזית בזמן העבודה, פציעות עקב תאונות דרכים או תקיפה וכיוצא בזה. עורך דין נזקי גוף צריך להיות מומחה בתחום הפגיעה ולהכיר היטב את המוסדות מולם יתבע את זכויות הלקוח אותו הוא מייצג.

עורך דין נזקי גוף תובע

על עורך דין נזקי גוף לייצג את לקוחו מול מוסדות כמו הביטוח הלאומי, בתי חולים, כוחות הביטחון והמשטרה, עיריות, בתי ספר וכדומה. למשל, כאשר תלמיד נפגע בבית הספר התביעה תעשה מול המוסד החינוכי. כאשר הנפגע מעד על מדרכה בה היה בור ללא שלטי אזהרה התביעה תעשה מול העירייה. כמו כן, כאשר הפגיעה בלקוח היא בעקבות רשלנות רפואית, התביעה תעשה מול בית החולים הפרטי או הציבורי. לפיכך, חשוב למצוא עורך דין נזקי גוף המטפל בתחום הספציפי אשר נתבע.

test

Be First to Comment

כתיבת תגובה