Press "Enter" to skip to content

עורך דין המכון הרפואי

אם אתם עומדים לגשת אל המכון הרפואי שיקבע אם תוכלו לנהוג או לא יהיה עליכם להתכונן לכך מראש. עורך דין המכון הרפואי יוכל לסייע לכם להוציא את התוצאות הטובות יותר מהמפגש שלכם עם המרב"ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים). עורך הדין יוכל לעזור לכם בכמה דרכים; הוא יוכל לסייע לכם להכין את החומר שלכם לקראת הועדה ולהכין אתכם להתמודד מול השאלות השונות שישאלו אתכם בוועדה.

הכנה מוקדמת לקראת הועדה

חשוב להבין כי המרב"ד יכול לקבוע אם אתם תוכלו לנהוג או לא, מה שאומר שהוא יקבע את מידת העצמאות שלכם, לא רק עכשיו אלא גם בשנים הבאות. לכן, חשוב מאד להתכונן אל הפגישה ולהביא את כל המסמכים הנדרשים לצורך כך. עורך דין המכון הרפואי יוכל לבחון את המקרה שלכם בצורה מקצועית, הוא יוכל לבחון מה הסיכויים שלכם לעבור אותה בהצלחה וחשוב לא פחות ילווה אתכם כך שתוכלו לעבור אותה ולקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

הכנת תיק מסודר

עורך דין המכון הרפואי יכין עבורכם תיק מסודר שתוכלו להגיע איתו אל הועדה שתקבע אם אתם ראויים לנהוג או לא. כדי להכין עבורכם את התיק תצטרכו להביא מסמכים שונים שלרוב נוגעים במצבכם הרפואי (או מצבכם הנפשי). כמו כן יכול להיות שעורך הדין יבקש מכם להגיע אל רופאים נוספים או להביא הוכחות למצבכם וזאת כדי להכין את החומר לקראת הועדה.

הכנה אישית שלכם

אתם חייבים להגיע מוכנים אל הועדה. עורך דין המכון הרפואי יוכל להסביר לכם מול מה אתם עומדים, אלו מסמכים תצטרכו להציג ועוד. ניתן לשער שאתם לא יודעים מול מה אתם עומדים וזה המקום להתייעץ עם עורך הדין ולהגיע מוכנים אל המרב"ד.