Press "Enter" to skip to content

שירותיו של עו"ד המכון הרפואי

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים רוצה לשמור על הכבישים בטוחים לחלוטין אם כי לעתים המשימה הזו פשוט יוצאת מכל פרופורציות. נהגים רבים שיכולים לנהוג מוצאים את עצמם במציאות בה אין להם רישיון נהיגה מה שלא מאפשר להם לחיות בצורה תקינה. לכן עו"ד המכון הרפואי כאן לשירותכם.

המכון הרפואי לא תמיד צודק

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אולי נראה לכם בהתחלה כמו גוף שתמיד צודק הרי הוא מורכב מרופאים ואנשי מקצוע רבים שמוודאים האם אותו נהג כשיר לעלות על הכביש או לא בהתחשב בכל הנתונים, אך גם המכון הרפואי יכול לטעות והוא גם טועה לא מעט פעמים. יכול להיות שהפרשנות של אותם מומחים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים הייתה שגויה ויכול להיות שהיא פשוט הסתמכה על עובדות חלקיות ולא על כולן. לכן יש צורך לפנות לעו"ד המכון הרפואי כדי שהוא יעשה את הצדק שמגיע לכם.

יש לעו"ד ניסיון משפטי עשיר

יכול להיות שאתם בטוחים שאתם יכולים לעלות על ההגה ולא לסכן איש וגם נראה לכם שתצליחו לשכנע את ועדת ערר בעצמכם בלי לקחת את שירותיו של עו"ד המכון הרפואי. עם זאת יש סיכוי טוב שתתאכזבו לאחר מכן ותגלו כי עו"ד המכון הרפואי היה דמות חשובה מאוד בכל השתלשלות האירועים בעיקר בגלל שאין לכם ניסיון משפטי, מה שלו יש ובשפע. לעתים זה כל מה שעושה את ההבדל מבחינת הוכחת הטיעונים ודרך הוכחתם.

קשה להתמודד עם התהליך לבד

בלי קשר לניסיון המשפטי של עו"ד המכון הרפואי, שכמובן משמעותי מאוד להצלחת התהליך. חשוב לזכור שהבירוקרטיה מסובכת ומורכבת מאוד. גם אם אתם יודעים כיצד להתעסק בה יש סיכוי שטעות אחת קטנה תעלה לכם ביוקר שלא לדבר על הזמן הרב שתצטרכו לבזבז בהתעסקות בנושא.