Press "Enter" to skip to content

משרדי עורכי דין מובילים


כיצד נוכל לאתר משרדי עורכי דין מובילים?

אם אתם זקוקים לייצוג משפטי, או זקוקים לסיוע של עורך דין מכל סיבה אחרת (למשל בניסוח חוזה, ניסוח צוואה, הקמת חברה, ועוד) חשוב מאד שכמובן תפנו לעורך דין מתאים. לא פעם, נרצה לפנות אל משרדי עורכי דין מובילים שיוכלו לסייע לנו בתביעות שונות ובעניינים משפטיים שונים. אולם, איך אפשר לאתר בכלל משרדי עורכי דין מובילים? מהם התנאים כדי שמשרד עורכי דין ייחשב למוביל ואיכותי? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.


מוביל – אבל באיזה תחום?

קודם כל חשוב מאד להבין שכאשר מדובר על משרדי עורכי דין מובילים, יש לבצע הפרדה בין התחומים המשפטיים השונים. כך למשל, אתם תוכלו למצוא משרדי עורכי דין מובילים בכל מה שנוגע לדין הפלילי וייצוגים של נאשמים בדין פלילי. יש משרדים שמובילים בכל מה שנוגע לתביעות בין תאגידים וחברות, או משרדים מובילים בתחום הנדל"ן. תוכלו למצוא משרדי עורכי דין מובילים בתחום של דיני עבודה, כאלו שמובילים בתחום של תביעות בתחום הביטוח, אלו שמובילים בדיני נזיקין ואלו שמובילים בכל מה שנוגע לתחום התביעה הייצוגית. יש משרידם מבוילים בתחום של תביעות לשון הרע ויש כאלה שעוסקים דווקא בדיני קניין. בקיצור – יש כל כך הרבה תחומים – ובכל תחום, תוכלו למצוא את המשרד המוביל.


ומי קובע מי מוביל?

יש כמה קריטריונים לקביעת המשרדים המובילים. קודם כל, משרדי עורכי דין מובילים מתהדרים לרוב ברשימה של לקוחות מפורסמים, וטיפול בפרשות אשר מגיעות לתקשורת, מכל סיבה שהיא. פעמים רבות המשרדים המובילים הם של עורכי דין ומשפטנים עם ניסיון של עשרות שנים, ואף קשרים טובים בצמרת. בהתאם, המשרדים המובילים לרוב גם גובים שכר טרחה גבוה יותר – וכמובן שזה נתון שחשוב מאד להתחשב בו.