Press "Enter" to skip to content

מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי

כל אזרח יכול להזדקק מדי פעם לביטוח הלאומי. הביטוח הלאומי נמצא לצידנו ברגעים השמחים של החיים כמו למשל לאחר הלידה והוא נמצא לעזרתנו כשאנו זקוקים לה כמו למשל במקרים של תאונות, פגיעות אישיות, מחלות וצורך בדמי אבטלה. כל אחד יכול לברר מהן הזכויות השונות שלנו בביטוח הלאומי גם בלי להגיע אליו דרך יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי. המוקד מאוייש בנציגים מקצועיים אשר הוכשרו במתן שירות במענה לשאלות הקשורות בביטוח הלאומי. כמובן, יש לזכור כי מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי אינו יכול להחליף כל פגישה עם נציג בסניפים השונים, אך הוא יכול לחסוך יציאה מהבית שלא לצורך וזמן רב.

לאן אתם צריכים לפנות

אם אתם יודעים שאתם זקוקים לשירות של ביטוח לאומי, אך לא יודעים לאן לפנות, פניה אל מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי תוכל לעזור לכם. המוקד יקשיב לפניה שלכם ויאתר את הנציג או הכתובת אליה עליכם להגיע כאשר לפעמים הוא יוכל לחסוך לכם את ההגעה שלא לצורך לסניף לא נכון.

מידע על הביטוח הלאומי

אזרחים רבים מוצאים עצמם מבולבלים מול הביטוח הלאומי ובדיוק לשם כך קיים מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי, כדי לעשות סדר בשאלות ולתת מענה רחב לכל שאלה. המוקד מקצועי ובא לעזור לכל אחד ולכן מומלץ מאד ליצור איתו קשר בכל שאלה.

לחסוך זמן וטרטור

פניה אל מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי יכולה לחסוך לכם זמן יקר ולכוון אתכם למקום הנכון לקבל בו את העזרה הנדרשת לכם. פניה אחת יכולה לחסוך זמן רב וטרטור הקשור ביציאה מהבית למקום הלא מתאים או בשעות לא נכונות.