Press "Enter" to skip to content

מהן תאונות עבודה ומה אתם יכולים לעשות בנידון

תאונות עבודה הן תאונות שנעשות במסגרת העבודה והן פוגעות בכם באופן פיזי. התאונות השונות יכולות לפגוע בכם מבחינת העבודה עצמה, יכולת העבודה בעתיד והן יכולות לפגוע בכם גם מבחינה רגשית. במקרים אלה של תאונה אתם צריכים לפנות לממש את הזכויות שלכם.
למידע נוסף על עורך דין תאונות עבודה לחץ כאן.

מה נחשב לתאונת עבודה

רבים טועים לחשוב כי תאונות עבודה הן רק תאונות שקורות בתוך העבודה עצמה, אך חשוב לדעת כי ישנם מקרים מגוונים שיכולים להיחשב ככאלה ובהם:

  • תאונת דרכים – לא כולם יודעים זאת אך תאונת דרכים שנעשית בדרך אל העבודה או מהעבודה לכיוון הבית יכולה להיחשף כתאונת עבודה. כמו כן גם תאונה שנגרמה במסגרת העבודה כמו למשל אם אתם נסעתם לפגישה או שאתם סוכני מכירות ועברתם תאונה, ייחשב הדבר כתאונת עבודה.
  • תאונה בתוך העבודה – ישנם סוגים שונים של תאונות עבודה ואחת מהן היא פגיעה בין כותלי העבודה עצמה. התאונה יכולה להיות בנסיעה על מלגזה, פגיעה ממנה (למשל אם אתם לא הנהגים), נפילה ממקום גבוה ועוד מקרים דומים.
  • תאונה בשל חומרים מסוכנים – יכול להיות שחלק מהעבודה שלכם כוללת שימוש בחומרים מסוכנים. אותם חומרים יכולים להידלק או להזיק בין אם אתם משתמשים בהם באופן ישיר או בשל שימוש של מישהו אחר בסביבה. אם נפגעתם בשל חומרים מסוכנים שקיימים בעבודה שלכם הדבר יוכל להיחשב כתאונת עבודה.

גשו לממש את הזכויות שלכם

עורך דין תאונות עבודה יוכל לעזור לכם לממש את הזכויות שלכם. הזכויות הללו יכולות להיות מול הביטוח של העבודה, מול הביטוח הלאומי והן יוכלו להיות מול הביטוח הפרטי שלכם. עם עורך הדין תוכלו לבחור למי לגשת למימוש זכויותיכם.