Press "Enter" to skip to content

כמה עולה גישור גירושין ומה משפיע על המחיר

השאלה כמה עולה גישור גירושין היא שאלה שזוגות רבים שמעוניינים להיפרד מעלים. התשובה לשאלה זו מורכבת מכמה חלקים ובהם הניסיון הקודם של המגשר, הדרך בה הגישור יתבצע וגם כמה מהר התהליך יתבצע. יש לבחון את המגשר עצמו ומה הוא מציע לכם לפני שאתם מחליטים אם לעבור איתו את התהליך או אם לחפש אחר מגשר אחר.

הניסיון הקודם של המגשר

הניסיון שיש למגשר יכול להשפיע על המחיר שהוא יבקש מכם. ככל שלמגשר יש יותר ניסיון כך אפשר יהיה להעריך שהוא יבקש תשלום גבוה יותר. חשוב לציין כי אף על פי שמגשר מנוסה יכול לבקש יותר כסף ממגשר שאינו מנוסה, הוא מביא איתו גם הצלחות קודמות ואת שכר הלימוד ששילמו לו אחרים אתם תרוויחו.

הדרך בה מתבצע הגישור שלכם

הדרך שבה מתבצע הגישור יכולה להשפיע על המחיר שלו. התשובה לשאלה כמה עולה גישור גירושין מושפעת גם מכמות המפגשים של הגישור, איפה מתקיימים המפגשים ומה האורך שלהם. כל מגשר יכול לקבוע לבצע את ההליך בצורה שונה מעט ואתם תצטרכו לשאול את המגשר אליו תלכו מה הוא יכול להציע לכם, כיצד הוא מבצע את התהליך ובהתאם מה העלות של התהליך.

מהירות התהליך

ככל שתהליך הגישור מתבצע מהר יותר כך יהיה אפשר לשער שהמחיר שלו יהיה זול יותר. התשובה לשאלה כמה עולה גישור גירושין יכולה להתייחס לעלות של כל מפגש והיא יכולה להתייחס אל התהליך כולו. לרוב, המגשר שמבצע את התהליך ילווה אותו מהשלבים הראשונים אלא אם הוא ימצא כי בני הזוג הנפרדים לא מסתדרים ואין דרך לגשר בניהם בכל מקרה. לכן, אפשר לשאול את המגשר גם כמה יעלה כל מפגש איתו וגם כמה עולה גישור גירושין לפי הניסיון הקודם שלו.