Press "Enter" to skip to content

הלוואות בערבות מדינה

מה היתרון של הלוואות בערבות מדינה?

הלוואות בערבות מדינה מספקות לבעלי עסקים רבים את הערבונות שהם צריכים כדי לקבל את המימון הדרוש לעסק. לעתים יש צורך בעשרות או מאות אלפי שקלים והעסק פשוט לא יכול להציע לבנק את הערבונות לכך שיחזיר את הכסף. ללא ערבים יהיה קשה מאוד לגייס הלוואות אלא אם הריבית תהיה גבוהה מאוד. מה שאפשר לעשות זה לקבל את הערבות הזו מהמדינה אך חשוב לזכור שזה לא דבר בטוח. אתם חייבים לבחון היטב את היכולת שלכם לקבל את ההלוואות האלו מול התנאים של המדינה.

מה גובה ההלוואה שניתן לקבל?

ניתן לקבל הלוואות עד 500 אלף שקלים כאשר מדובר בעסק חדש. אם אתם רוצים לקבל מימון ראשוני לעסק אתם צריכים לבדוק את תנאי הזכאות הראשוניים שלכם, כמו למשל שאין לכם חובות מול רשויות ממשלתיות כמו מס הכנסה וביטוח לאומי והמחזור העסקי שלכם אינו עולה על 20 מיליון שקלים. אם מדובר בעסק קטן או בינוני שכבר יש להם הכנסות ניתן לקבל עד אחוז מסוים מהמחזור העסקי, דבר שיכול להיות לעזור להם להתקדם וליצור עוד מקומות עבודה לעוד ישראלים.

תשקלו היטב את ההלוואה

לפני שאתם מקבלים הלוואה כדאי לבדוק היטב האם אתם באמת צריכים אותה. למרות שהלוואות בערבות מדינה נשמעות אטרקטיביות מאוד, לא תמיד נחוץ לקבל הלוואה בשלב זה של העסק ואולי לא בגובה הזה. כדאי מאוד לעבוד עם יועץ פיננסי שיעזור לכם להבין מה אתם בדיוק צריכים כי הלוואות בערבות מדינה, כמו כל הלוואה אחרת, צריך בסופו של דבר להחזיר. קחו בחשבון שהערבות של המדינה היא רק ערבות, לא מדובר על מענק שאתם מקבלים ואתם יכולים להסתבך בבית משפט אם לא תחזירו את הכסף.