Press "Enter" to skip to content

גילוי מרצון

בחירת בעל מקצוע לבצע איתו גילוי מרצון

בעל מקצוע שמומחה בתחום גילוי מרצון יוכל לעזור לכם אם יש לכם או היו לכם הכנסות שלא דיווחתם עליהן לרשות המסים. אם אתם רוצים לבצע את הנוהל כדאי מאד שתבחנו מה הדרך הטובה ביותר לבצע אותה ועם מי כדאי לכם לעשות זאת.

מה הניסיון של בעל המקצוע

כמו בתחומים רבים, גם כאשר אתם מחפשים בעל מקצוע לביצוע גילוי מרצון כדאי מאד לבדוק מה הניסיון הקודם שלו בתחום זה. אתם צריכים לברר מה בעל המקצוע עשה עד היום, לאלו הישגים הוא הגיע, כיצד הוא רואה את המקרה שלכם וזאת לפני שאתם מחליטים עם לעבוד מולו או לא.

אלו המלצות בעל המקצוע מספק לכם

לפני שתחליטו עם מי לצאת לדרך לבצע גילוי מרצון תצטרכו לברר מי יכול ללוות אתכם ומה ההמלצות שלו. בעל המקצוע צריך להסתכל על המקרה שלכם, לבחון כיצד התנהלתם עד ליום שבו הגעתם אליו ולתת לכם המלצות שונות שקשורות גם בחיוב המסים העתידי שלכם. חשוב לדעת כי גם אם חוות דעת תעלה לכם כסף כדאי לקבל אותה וזאת לפני שאתם מתחייבים לעבוד עם בעל מקצוע אחד על פני בעל מקצוע אחר.

כיצד יתבצע הנוהל בעזרת בעל המקצוע

אתם צריכים לברר עם בעל המקצוע כיצד הוא יבצע אתכם את הנוהל. ביצוע גילוי מרצון הוא לא עניין של מה בכך ויכול להיות שאתם תרצו להישאר בתמונה לאורך הדרך. אתם צריכים לברר עם בעל המקצוע כיצד הוא יבצע את הנוהל, באיזה מסלול הוא ממליץ לכם לפעול וכן כיצד תתבצע התקשורת מולכם. בעל המקצוע צריך להביא איתו ניסיון קודם ואתם תצטרכו למצוא את האחד המתאים לכם ביותר לפעול מולו.