Press "Enter" to skip to content

בחירת מגשר עבור תהליך של גישור גירושין

הליך של גישור גירושין הוא תהליך אליו ניגשים זוגות שבוחרים להיפרד ומעוניינים לעשות זאת במינימום מריבה. תהליך הגישור מסתיים בחוזה בין שני הצדדים וחוזה זה תקף בבית המשפט כמו כל חוזה אחר. כיוון שהתהליך משמעותי מאד והתוצאות שלו תקפות ממש כמו פרידה שמתבצעת בצורה אחרת, אתם צריכים לבחון את המגשר איתו תצאו לדרך. כדי לבחון את המגשר אתם צריכים לבחון את הניסיון של המגשר, לבחון כיצד הוא יעבוד מולכם ועליכם לבדוק את התקשורת שלכם מולו.

מה הניסיון של המגשר

הניסיון של המגשר חשוב מאד עבור התהליך שלכם. אתם תרצו לעבור גישור גירושין עם מגשר שיש לו את כל הכלים לתהליך. הניסיון של המגשר יאפשר לו להגיע אל התהליך אתכם בצורה הטובה ביותר. יכול להיות כי בסביבה שלכם ישנם אנשים שנפרדו בתהליך של גישור ואז תוכלו להתייעץ איתם מה הם עברו, איך הם בחרו את המגשר ואלו תוצאות הם השיגו בתהליך.

כיצד המגשר יעבוד מולכם

לפני שאתם עוברים הליך של גישור גירושין אתם צריכים לברר כיצד עובד המגשר. השיטה בה המגשר עובד צריכה גם היא להיות מוסכמת עליכם. המגשר משמעותי מאד לתהליך הפרידה שלכם ואתם צריכים לדעת מול מה אתם עומדים.

תחושת התקשורת האישית שלכם מול המגשר

אתם צריכים לחוש נינוחים מול המגשר וחשוב שאתם והצד השני תסכימו לקחת את שירותיו. התקשורת מול המגשר היא חלק בלתי נפרד מתהליך הגישור ולכן ברגע שאתם מגיעים לשיחה איתו אתם צריכים לבחון שנוח לכם לדבר איתו, לחלוק את הבקשות שלכם וגם לשאול שאלות. גישור גירושין הוא תהליך ששני הצדדים שהחליטו להיפרד מסכימים ללכת אליו ולכן חשוב שהם יסכימו גם על המגשר.

גישור גירושין