Press "Enter" to skip to content

עורך דין אזרחי

15.00

עורך דין אזרחי

תחום הדין האזרחי הוא תחום אשר עוסק בעניינים בין אזרחים כמו למשל חוזים, תביעות אזרחיות, תביעות קטנות ועוד. בכל מקום בו הסכסוך הוא בין שני אנשים ולא בין המדינה לבין הפרט או בין שתי חברות, הטיפול הוא טיפול אזרחי. אם יש לך צורך ביישוב סכסוך, הגשת תביעה אזרחית או כל פניה לאזרח ולא גוף, עורך דין אזרחי יכול להיות לצידך. עורך דין אזרחי מטפל בנושאים רבים שרובם אפילו לא מגיעים לבית המשפט כמו למשל הכנת חוזים או הוצאת אזהרה.

 

 

הכנת חוזים

ישנם חוזים רבים שהאזרחים יכולים להזדקק להם. החוזה הפופולרי ביותר שכמעט ואין אזרח שלא חתם עליו הוא חוזה שכירות. בין אם אתם המשכירים או השוכרים, יתכן מאד ותרצו להיעזר בשירות של עורך דין אזרחי בעת חתימה על החוזה. אם אתם מוציאים את החוזה ומגישים אותו לידי חתימה, בוודאי תרצו שהוא יהיה לטובתכם ועדיין במסגרת החוק והוגן. אם אתם חותמים על החוזה הגיוני מאד שתרצו לפנות מראש לעורך דין שיבחן האם החוזה באמת משרת אתכם או לא.

 

הכנה לתביעות קטנות

אם אתם נגשים לתביעות קטנות אתם תגיעו לבית משפט לבד וללא ליווי עורך דין. עם זאת, על מנת להכין את התביעה שלכם אתם יכולים להתייעץ עם עורך דין אזרחי אשר יכין יחד אתכם את התיק ויכין אתכם למשפט עצמו. ניתן לשער שלא הייתם מעולם בבית משפט ולכן כדאי שתתכוננו למשפט עצמו עם עורך דין מנוסה.

 

העבודה עם עורך הדין

עורך דין אזרחי צריך להיות לצידכם ולסייע לכם בכל בקשה. לכן, אתם צריכים להרגיש בנוח עם עורך הדין ולשתף אותו בכל הדילמות שיש לכם. אל תהססו לשאול שאלות, התפקיד של עורך הדין הוא לתת לכם מענה כולל.

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
HE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Be First to Comment

כתיבת תגובה