Press "Enter" to skip to content

מרכזיה וירטואלית בטוחה לחלוטין לשימוש

אין כל צל של ספק כי אחד מן היתרונות המשמעותיים ביותר של עבודה עם מרכזיה וירטואלית, הוא בביטחון שיש לכם בה לאורך כל הדרך, וזה יתרון גדול מאד לכל הדעות. אין זה סוד, כי כל עוד אנשים עובדים עם מרכזיות רגילות, תמיד קיים החשש שמע יהיה נזק למרכזיה. ברגע שהמרכזיה נפגמת, העסק נמצא בבעיה – צריך להזמין חלקים חדשים, צריך ליצור קשר עם אנשי מקצוע, ובינתיים כל היעילות של המוקד נמצאת בהאטה, ואתם רושמים הפסדים, ולעתים אף יש בעיות נוספות, אם למשל מדובר על מוקד שעוסק בעניינים קריטיים במיוחד. העבודה עם מרכזיה וירטואלית לעומת זאת, מאפשרת לכם ליהנות מביטחון בזמן הפעלת המרכזיה.

משאירים הכל לאנשי המקצוע

בעצם, הביטחון בעבודה עם מרכזיה וירטואלית, נעוץ דווקא בעובדה שהמרכזיה כלל לא נמצאת בבעלותכם. המרכזיה נמצאת תחת האחריות של חברה מרכזית, אשר מקצה לכם מקום על המרכזיה – ומעבירה לכם מנויים, פס רחב, יחידות קצה וכיו"ב – כל זאת כמובן לפי בקשתכם.  היתרון כאן הוא ברור. נניח שיש לפתע תקלה לא צפויה במרכזיה הווירטואלית (ככלל, תקלות בתוך מרכזיה וירטואלית הן נדירות יותר, שכן פעילות המרכזיה תמיד מנוטרת, ותמיד יש אנשי מקצוע אשר עוקבים אחריה). ברגע שמזוהה תקלה – אנשי המקצוע מטפלים בה תוך רגע, ומעניקים טיפול חירום. כמו כן, יש גיבוי חם למרכזיה – כך שכל השיחות עוברות מיד למרכזיית הגיבוי, ואפשר להמשיך ולתפקד כרגיל. אתם מבחינתכם, נהנים תמיד משירות מלא ומקצועי, ולא צריכים כלל לדאוג כעת לתיקון של המרכזייה, שכן מדובר על תהליך שמתחיל באופן אוטומטי כמעט.

אבטחת מידע ברמה גוהה

מעבר לכך, חשוב מאד להבין, שמכיוון שהתשתית של מרכזיה וירטואלית נשענת על תשתית IP ופס רחב, יש חשיבות גם לאבטחת המידע. חשוב לכם שהשיחות שלכם לא יצאו החוצה וידלפו מטעמי צנעת הפרט ולעתים גם סודיות עסקית וארגונית. החברות שמעניקות שירות של מרכזיה וירטואלית, דואגות לאבטחת מידע ברמות המחמירות ביותר שיש, כך שאתם יכולים לדעת שהמידע שלכם מוגן לחלוטין.